نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

پمپ های کارواش

برای آشنایی بهتر باید بدانید پمپ های سری G-57 صنعتی FLOJET برای کاربردهای عمومی تجاری و صنعتی طراحی شده اند. این پمپ ها از مجموعه ای از مواد برای جابجایی طیف وسیعی از مواد شیمیایی ساخته شده اند. مایعات مجاز برای مواد Santoprene: آب قابل حمل، اسیدها، قلیایی، صابون ها، الکل ها و کتون ها. مایعات مجاز برای مواد سانتوپرن: روغن ها، حلال ها، صابون های دارای حلال، دی لیمونن و هیدروکربن های معطر. پیستون: پمپ های پلانجر دارای جابجایی مثبت تریپلکس [سه میله پیستونی]، رفت و برگشتی، پمپ پیستونی، ساخته شده از منیفولد برنجی آهنگری، مجموعه های شیر 304SS، پیستون های سرامیکی جامد و مهر و موم ها و حلقه های O-Ring استاندارد NBR [Buna-N] هستند. پمپ های Cat از برترین پمپ های کارواش هستند. 

 

انواع پمپ کارواش صنعتی :


کارواش ها انواع بسیار متفاوتی دارند که متناسب با نیاز مشتری فراهم می شوند . در اینجا چند نمونه از کارواش های پرفروش را ذکر خواهیم کرد . در صورتی که شما نیاز به کارواش های با فشار بالاتر و یا مدل های دیگری دارید حتما با کارشناس های ما در آب نیرو تماس حاصل فرمایید .
۱- کارواش صنعتی ۱۰۰ بار ۱۱ لیتر
۲- کارواش صنعتی ۱۵۰ بار ۱۵ لیتر
۳- کارواش صنعتی ۲۰۰ بار ۱۵ لیتر
۴- کارواش صنعتی ۲۵۰ بار ۱۵ لیتر
۵- کارواش صنعتی ۲۸۰ بار ۲۳ لیتر
۶- کارواش ۵۰۰ بار ۲۱ لیتر

 

 

پمپ کارواش چگونه کار می کند


 پمپ کارواش یا واتر جت با اتصال به یک مخزن، آب ورودی مورد نیاز را تامین می نماید. منبع آب به وسیله ی شلنگ نازل به دستگاه متصل می شود. فشار آب ورودی به دستگاه توسط پمپ آب فشار قوی افزایش می یابد. و آب با فشار بالاتری به سمت بیرون هدایت می گردد. و همین امر اثربخشی جریان آب را به منظور حذف و زدودن آلودگی ها افزایش می دهد.

 

انرژی دستگاه از چیست؟

دستگاه انرژی مورد نیاز را از طریق جریان برق و سوخت های فسیلی تامین می نماید. آب خروجی از پمپ، بوسیله ی شلنگ به نازل و لنس دستگاه منتقل می گردد. نحوه ی پاشش آب از طریق نازل ها تعیین شده و لنس ها نیز تسهیل کننده می باشند. پمپ بکار رفته در دستگاه از نوع پیستونی بوده و توانایی تولید آب با فشار بالا و دبی کم را دارد. پمپ های فشار قوی بکار رفته عملکردی از نوع جابه جایی مثبت را دارا می باشند. نحوه ی عملکرد پمپ کارواش به این شکل است که ابتدا توسط یک شیر ورودی آب درون مخزن پمپ ذخیره می شود.

 

 

طراحی و ساخت پمپ کارواش اشپک آلمان


اشپک برای طراحی بدنه پمپ های سری P و NP  از چدن استفاده می کند که آن را از طراحی جذاب و یکپارچه ای بهره مند ساخته است که آن را از دیگر پمپ های موجود در بازار متمایز می سازد. یکی از نگرانی ها و ابهامات در مورد پمپ کارواش اشپک، قطعات یدکی آن می باشد که بازرگانی سکوتی با بیش از 50 سال داشتن نمایندگی رسمی آن در ایران این نگرانی را رفع نموده است. همچنین این برند معتبر جهانی ادعا کرده است که پمپ های طراحی شده اشپک متناسب با کار مداوم طراحی شده است به طوری که پس از استفاده سالیان سال از این پمپ شاید فقط به تعویض قطعه یدکی یا سرویس دوره ای آن نیاز پیدا کرده باشند.

 

 

پمپ آب کارواش و پمپ فشار قوی

در مجموعه محصولات ما می توانید پمپ های آب فشار قوی ویژه برای کاربردهای پمپ کارواش را پیدا کنید. درزگیرهای مخصوص و منیفولدهای نیکل اندود شده عمر بیشتری به پمپ می دهند و از آن در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند.

 

موتورهای الکتریکی ما با کوپلینگ الاستیک و حفاظت حرارتی به دلیل کارایی بالا می توانند 24/7 کار کنند.

 

تماس با ما

جهت انجام مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید

02133989231

02136615808

02136615570

 





:: برچسب‌ها: پمپ کارواش , پمپ آب فشار قوی , شلنگ نازل , کارواش صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: